Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

Apkures pieslēgšana RNP klientu mājās pabeigta, turpinās apkures sistēmu stabilizēšanas darbi

2020-10-20

SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) savu klientu mājās apkuri sāka pieslēgt šā gada 12. oktobrī. Līdz aizvadītās nedēļas beigām visās klientu dzīvojamās mājas siltummezglos tika pieslēgta apkure, par kurām jau septembrī bija pieņemts lēmums par pieslēgšanu. RNP un PS “Siltumserviss Rīga” darbinieki turpināja dzīvojamo māju apkures sistēmu atgaisošanas un stabilizācijas darbus arī aizvadītās nedēļas nogalē. Pēc līdzšinējās pieredzes – visu uzņēmuma apsaimniekošanā esošo māju apkures sistēmu atgaisošanas un stabilizācijas darbi aizņem līdz 2 nedēļām, tomēr atsevišķās dzīvojamās mājās šis termiņš var būt nedaudz ilgāks, jo atgaisošana jāveic atkārtoti. Apkures sistēmu atgaisošana aizņem vairāk laika arī tādās situācijās, ja dzīvokļos ir notikusi nesaskaņota un apkures sistēmai neatbilstoša pārbūve.

RNP valdes priekšsēdētājs Ronalds Neimanis: ”Pēdējais lēmums par 116 māju pieslēgšanu, kurās par iepriekšējo apkures sezonu bija augstāks parāda procents, nekā vidēji uzņēmuma klientu mājās, pēc risku izvērtēšanas tika pieņemts aizvadītās nedēļas nogalē, un pēc saistību nokārtošanas ar AS “Rīgas Siltums” arī šajās mājās nedēļas sākumā tika pieslēgta apkure. Jāpiebilst gan, ka apkures pieslēgšana nenozīmē, ka uzreiz visos dzīvokļos ir ideāla temperatūra. Lai to nodrošinātu, jāveic apkures sistēmas stabilizācija, tāpēc šobrīd maksimāli plašs RNP un SSR darbinieku resurss ir iesaistīts apkures sistēmu stabilizēšanas darbu veikšanā. Atbilstoši plānam – līdz šīs nedēļas nogalei vairumā RNP klientu māju, kurās nodrošināta AS “Rīgas Siltuma” siltumenerģijas piegāde, apkures sistēmu stabilizēšana un atgaisošana tiks pabeigta.“

Diemžēl šogad, apkures pieslēgšanas laikā, RNP darbinieki saskaras arī ar ļaunprātīgiem apkures sistēmas iztukšošanas un bojāšanas gadījumiem. Pagājušajā apkures sezonā tika fiksēti tikai daži šādi gadījumi, tomēr šogad tā ir masveidīgāka problēma.  Šobrīd visā Rīgā jau konstatēti vairāki desmiti šādi gadījumi. Par katru tiek sastādīts akts un veikta fotofiksācija.

Lai nodrošinātu visu iesniegumu pieņemšanu par nepilnībām apkures sistēmas darbībā, RNP aicina prioritāri izmantot elektroniskās informācijas iesniegšanas kanālus, izvēloties tikai vienu no saziņas veidiem:

Sūtot pieteikumu, jānorāda dzīvojamās mājas adrese, Jūsu dzīvokļa nr. un kontakttālrunis.