Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

Klientu apkalpošanas centri ir SLĒGTI, tikšanās ar speciālistiem ir atceltas!

2020-12-18

Ņemot vērā valstī pastāvošo epidemioloģiski sarežģīto situāciju un apzinoties riskus saistībā ar Covid-19 izplatību Latvijā, SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) klientu apkalpošanas centri ir SLĒGTI no šā gada 21. decembra līdz līdz turpmākajiem paziņojumiem.

Risināt jautājumus un saņemt konsultāciju iespējama:

Aicinām ielūkoties mūsu mājas lapas sadaļā “JAUTĀJUMI/ATBILDES”, kur esam sagatavojuši atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Ūdens patēriņa skaitītāju (ŪPS) nomaiņas un citus dokumentus var iesniegt:

  • sūtot uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, norādot arī tālruņa nr. saziņai ar Jums. Iesūtot iesniegumu un dokumentus elektroniski, tiem jābūt parakstītiem ar drošu elektronisko parakstu;
  • atstājot dokumentus RNP klientu apkalpošanas centra pastkastītē, norādot arī tālruņa nr. saziņai ar Jums;
  • ar pasta starpniecību, nosūtot dokumentus uz RNP juridisko adresi – Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011.

Atgādinām, ka ārkārtējās situācijas laikā ŪPS rādījumu lapiņas netiek izsniegtas un tās netiek apstrādātas, tādēļ aicinām ikvienu mūsu klientu rādījumus iesniegt elektroniski, kā arī palīdzēt saviem tuviniekiem vai vecāka gada gājuma kaimiņiem iesniegt ŪPS rādījumus elektroniski. Trīs veidi, kā ŪPS rādījumus var iesniegt attālināti (no 25.-28.datumam), neizejot no mājām:

  1. Vortālā www.e-parvaldnieks.lv BEZ REĢISTRĒŠANĀS, norādot tikai rēķina datus. Instrukcija – šeit;
  2. Vortālā www.e-parvaldnieks.lv AR REĢISTRĒŠANOS, kā dzīvokļa īpašnieks vai īrnieks. Instrukcija – šeit;
  3. Nosūtot ar SMS starpniecību. Instrukcija – šeit.

Ja kāda iemesla dēļ nav iespējas iesniegt ŪPS rādījumus ārkārtējās situācijas periodā, aicinām par to pārlieku neraizēties. Ministru kabineta noteikumos Nr.1013 ir noteikts, ja dzīvokļa īpašnieks ārkārtējās situācijas laikā nav iesniedzis informāciju par ŪPS rādījumu pārvaldnieka noteiktajā kārtībā un termiņā, tad ūdens patēriņu aprēķina, ņemot vērā konkrētā atsevišķā īpašuma vidējo ūdens patēriņu par pēdējiem trim mēnešiem.

Aicinām klientus ievērot valstī noteiktos piesardzības pasākumus un sekot līdzi aktuālajai informācijai, kā arī būt saprotošiem, ja zvana gaidīšanas laiks vai atbildes uz e-pastiem/iesniegumiem ir jāgaida ilgāk. Ņemot vērā izmaiņas saziņā ar uzņēmumu, aicinām pieņemt situācijas, kurā speciālisti atbildi uz rakstisku iesniegumu sniedz pa tālruni.