Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

Mazinot Covid-19 izplatību, ieviestas izmaiņas RNP klientu apkalpošanā

2020-11-02

No šā gada 2. novembra uz nenoteiktu laiku SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) Klientu apkalpošanas centru zāles no plkst. 12:30 līdz plkst. 13:00 tiek slēgtas apmeklētājiem, lai veiktu nepieciešamo pasākumu kopumu vīrusa Covid-19 izplatības mazināšanai, tai skaitā virsmu dezinfekcija, papildus telpu vēdināšanu u.c. Atgādinām, ka, apmeklējot RNP telpas, apmeklētājiem jālieto mutes un deguna aizsegi. Prasība neattiecas tikai uz bērniem līdz 13 gadu vecumam.

Lai mazinātu Covid-19 izplatību, aicinām klientus risināt apsaimniekošanas jautājumus un iesniegt dokumentus attālināti:

  • zvanot uz 8900 (informatīvā tālruņa darba laiks – katru darba dienu no plkst. 8:00 līdz plkst. 20:00);
  • rakstot uz e-pastu rnparvaldnieks@rnparvaldnieks.lv, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums. Piesakot pakalpojumu un iesniedzot dokumentus, tos jāsagatavo un jānoformē atbilstoši normatīvo aktu prasībām, un jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu. Ūdens patēriņa skaitītāju verifikācijas un to sertifikātu iesniegšana ir pieļaujama arī bez droša elektroniskā paraksta;
  • sūtot ziņu Facebook @rigasnamuparvaldnieks un Twitter @rnparvaldnieks​;
  • atstājot dokumentus RNP Klientu apkalpošanas centra pastkastītē, norādot tālruņa nr. saziņai ar Jums.

Dzīvokļu īpašniekus, kuri vēl nav reģistrējušies vortālā un/vai autorizējuši savus profilus, aicinām to izdarīt. Instrukcija, kā reģistrēties vortālā un autorizēt savu profilu, atrodama ŠEIT.

Saistībā ar to, ka vairākiem RNP galvenā biroja darbiniekiem, kuri neapkalpo klientus, ir apstiprināts pozitīvs Covid-19 tests un lai savlaicīgi novērstu tālāku inficēšanās risku, pārējiem galvenā biroja darbiniekiem ir noteikts attālinātais/daļēji attālinātais darbs. Šī iemesla dēļ nav pieejamas klātienes tikšanās ar juristiem parādu piedziņas un māju pārvaldīšanas jautājumos. Toties tikšanos ar citiem speciālistiem sava nama iecirkņos RNP klientiem iepriekš jāpiesaka e-pieraksta vietnē apmekle.rnparvaldnieks.lv.

Aicinām klientus ievērot valstī noteiktos piesardzības pasākumus un sekot līdzi aktuālajai informācijai, kā arī būt saprotošiem, ja zvana gaidīšanas laiks vai atbildes uz e-pastiem/iesniegumiem ir jāgaida ilgāk. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Pasargāsim gan katrs pats sevi, gan viens otru, kopīgiem spēkiem mazinot Covid-19 saslimstības izplatību!