Kļūsti par mūsu klientu
Pašapkalpošanās portāls E-pārvaldnieks
Informācijas tālrunis: 8900

Tikšanās pie speciālista Klientu apkalpošanas centrā un iecirkņos pēc pieraksta

2020-06-25

Pēc valsts ārkārtējās situācijas beigām, kas tika izsludināta saistībā ar vīrusa COVID-19 pandēmiju, SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” turpina ievērot Slimību profilakses un kontroles centra ieteikumus. Lai klientu apkalpošanas centros būtu iespējams nodrošināt visus piesardzības pasākumus – 2m distanci, telpu vēdināšanu, dezinfekciju utt., klientu pieņemšana notiek pēc pieraksta.

Pierakstīties var elektroniski saitē https://apmekle.rnparvaldnieks.lv/, norādot adresi un jautājumu vai zvanot pa tālruni 8900. Reģistrējoties obligāti jānorāda adrese un jautājums, pretējā gadījumā pieteikuma statuss netiek apstiprināts.

Svētku dienas, kas sakrita vienlaicīgi ar drukāto rēķinu un ūdens skaitītāju rādījumu lapiņu saņemšanas brīdi, ir nedaudz aizkavējušas dažiem klientiem to nonākšanu pastkastēs, kas notiks tuvākajā laikā. Tikmēr aicinām klientus ūdens skaitītāju rādījumus iesniegt kādā no citiem pieņemšanas veidiem:

  1. Vortālā www.e-parvaldnieks.lv BEZ REĢISTRĒŠANĀS, norādot tikai rēķina datus. Instrukcija – šeit;
  2. Vortālā www.e-parvaldnieks.lv AR REĢISTRĒŠANOS, kā dzīvokļa īpašnieks vai īrnieks. Instrukcija – šeit;
  3. Nosūtot ar SMS starpniecību. Instrukcija – šeit;
  4. Pašapkalpošanās kioskos SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” klientu apkalpošanas centros*. Instrukcija – šeit.

* Kioski klientiem pieejami Aleksandra Čaka ielā 42, Brīvības ielā 49/53, Brīvības gatvē 430A, Mārtiņa ielā 7 (2 kioski), Maskavas ielā 168, Pārslas ielā 10, Tilta ielā 11 k-1, Zebiekstes ielā 8 (2 kioski), Rīgā.